Tuesday 26 May 2015

Masih ada blog?



Assalammualaikum
Salam Sejahtera..


Huaaaa :'( rindunya sama encik blog kesayangan. Ternyata aku memang seorang lupa daratan dan tinggalkan kau begitu sahaja. Hahahaaha, hari yang terlalu sibuk dengan kuliah, test, kuiz, aktivti dalaman kolej and etc. Selain internet yang macam ciput, buatku menangis teresak-esak bila loads blog yang terlalu lama. Geram betul line Umobile nih. Jimat tapi lambat.Terus bulan ni nak potong.


Setia dengan Tune Talk Tone Excel.Nampak macam mahal, tapi murah sebenarnya.Act, we would get many benefits when use it.*Iklan Sekejap*

Dah hampir seminggu aku duduk rumah menikmati cuti semester. Bosan? Jangan cakaplah. Nak mohon kerja, ermmm. Mana ada majikan yang nak terima untuk sebulan jer kerja. Ye, cuti semester memang agak singkat, 23 June dah get ready balik, 25 June dah start kelas. See ? But its okay.


Banyak benda aku nak share dekat blog usang aku ni. Later i'll update from orientation week until final exam. Btw, aku baru lepas habis semester satu. Baru lepas jadi junior and nikmat jadi junior sangat tak seronok. Nak rapat dengan senior? Selagi engkau tak rapat dengan dia orang selagi tu mereka tak kan tegur. See? Lepas ni aku cerita macam mana nak rapat dengan senior. Bukan mudah tapi tak mustahil. Insyallah. Doakan result final aku. Amin



See you on the next post.!!




No comments:

TIPS Hilangkan Sakit Kepala

Assalammualaikum Hye Semua :) Baru-baru ini, Filzah diserang sakit kepala yang teramat sakit. Hampir sebulan kot sakit kepa...