Tuesday 8 December 2015

TONE EXCEL: Apa itu?



Assalammualaikum
Salam Sejahtera.




Saya cuma nak memperkenalkan satu simkad ajaib yang mampu memberi 8 kelebihan kepada semua ahli penggunanya. Namanya, TONE EXCEL. Sambil kita gunakan simkad ini, kita mampu menjana pendapatan pasif sehingga mencecah ribuan mahupun jutaan ringgit. Mungkin INFINITI. Itu semua bergantung kepada effort anda.

Sebelum saya mulakan dengan lebih lanjut, saya nak tanya 4 soalan dan anda jawab sendiri.

1. Adakah anda seorang pengguna telefon bimbit?
2. Berapa lama anda menggunakan telefon bimbit? Telco apa? Berapa anda labur untuk sebulan?
3. Sampai bila anda akan guna telefon bimbit?
4. Adakan telefon bimbit anda memberi wang masuk atau wang keluar?

Haa, macam mana?

First saya nak introduce sikit tentang syarikat Tone Excel ini, sebab masih ramai lagi yang tak percaya tentang kewujudan syarikat ini.

  • 2009: Tone Excel ditubuhkan
  • 2010: tandatangan perjanjian dengan TuneTalk
  • CEO of TuneTalk: Jason Lo
  • CEO of Tone Excel: YBhg Dato Syed Kamaruzaman
  • Founder of Tone Excel: Mr Neilson Tong
  • Ibu Pejabat: Sri Petaling, Kuala Lumpur
  • Web: www.tonegroup.net

Apa yang akan anda dapat bila anda mendaftar sebagai pengguna Tone Excel?

1. Dapat Simkad PERCUMA
  • BOLEH kekalkan nombor lama
  • Nombor postpaid boleh dikekalkan.
2. Didalam simkad tersebut, telah tersedia RM30 topup.
  • Topup mudah dicari. Guna reload TuneTalk.
3. Personal Accident Insurance bernilai RM100k
  • Tiada premium tahunan, hanya topup minima bulanan RM50 
  • Cover 2 perkara iaitu kematian & kecacatan kekal. Tertakluk pada terma dan syarat.
4. Big Points.
  • Setiap kali kita topup, kita dapat percuma mata ganjaran. Cth, RM10 akan dapat 20 points.
  • Big Points ini tiada tarikh luput dan boleh ditukarkan dengan tiket penerbangan AirAsia secara PERCUMA, tablets, smartphone, tiket wayang, tiket konsert dan lain-lain. Boleh rujuk dilaman web rasmi tone excel.
  • Tambahan: Bila kita topup RM 30 PERCUMA 1Gb Internet. Bila topup RM50 percuma RM20. Itu belum termasuk lagi dengan points yang boleh kita dapat
5. Dapat Corporate/ Diskaun Rate Tune Hotel

6. Dapat menyertai cabutan bertuah mingguan, bulanan dan tahunan 

7. Dapat Masuk pertandingan hebat dan pakej perlancongan/umrah, tertakluk terma dan syarat.

8. Boleh buat duit $$$$...


Bab no 8 tu panjang lebar sebenarnya nak expalain. Nak lebih dekat, boleh whatsapp atau telegram say terus. Tetapi saya akan update juga di blog, cuma makan masa sedikit sebab banyak benda yang telah diupdate baru. Korang semua boleh rujuk di instagram saya @toneexcel_bytunteja sebab everyday saya upload di sana mengenai cara untuk dapat income.

Bagaimana nak menyertai?
  • Mudah dan murah. Hanya bayar sewaktu pendaftaran dan ia sekali seumur hidup



Saya rasa sampai sini saja dahulu. Banyak lagi saya perlu update. Dan sudah semestinya korang boleh hubungi saya untuk pertanyaan serta order terus. Inshaallah saya akan jadi guider yang terbaik untuk anda. Kedai Simkad Online saya always open 24/7 and will reply within 12-24hours. It as soon as possible. See you soon. Bye!


Nurul Filzah @ tunteja
01117691361





1 comment:

She Is Farahain said...

hai , ain datang singgah sini :)

TIPS Hilangkan Sakit Kepala

Assalammualaikum Hye Semua :) Baru-baru ini, Filzah diserang sakit kepala yang teramat sakit. Hampir sebulan kot sakit kepa...