Tuesday 17 November 2015

Segmen Bloglist Dec 15-Jan 16 By Afidah Azmi



Assalammualaikum
Salam Sejahtera




Alhamdulillah, masih berpeluang lagi untuk menyertai segmen dari rakan blogger kita, Afidah Azmi. Walaupun kita baru ajer jejak blognya tadi, terus cepat-cepat nak join. Rasa rindu sangat dengan blog yang kian menyepi ni. 

Blogger Afidah Azmi ini ada minta pendapat tentang blog beliau. Aku rasa blognya sangat bagus dan teratur. Penulisannya jugak sangat baik. Mungkin dengan menyertai segmen ini, aku harap dapat kenal lagi dengan empunya badan dan seterusnya jadi rakan baik di blogger. 

Aku walaupun dah dua tahun dengan dunia blog ini, masih banyak benda yang aku perlu belajar dan berkongsi dengan semua orang. Yeah :) Itu sahajalah yang dapat aku kongsi pada hari ini. Banyak menceceh je aku ni, maklumlah dah lama tak mencoret disini. Aku undur diri dulu.

Terim Kasih.


Salam Sayang,
TUN TEJA







1 comment:

Anonymous said...

thanks Tun teja..
Insyaallah...semoga dapat kenal dengan lebih dekat lagi..
Good luck yer

TIPS Hilangkan Sakit Kepala

Assalammualaikum Hye Semua :) Baru-baru ini, Filzah diserang sakit kepala yang teramat sakit. Hampir sebulan kot sakit kepa...